fredag 1. oktober 2010

En annerledes fredag

I dag har me holdt oss hjemme på Casa Alianza. Vi starta dagen litt seinere enn vanlig og hadde fellesfrokost - kjempekoselig! Ellers så kjennes det ut som om det er lørdag siden vi har fri fra jobb og ikke har noe fast program:)

Vi lurer på om vi kan gå ut i kveld. Vi har lyst å draut for å spise og/eller danse, men det er ulike meninger rundt hva som lurt. Noen sier at vi ikke bør ferdes ute i gatene siden det ennå ikke er like mange politier der som vanlig, noen mener at det er helt greit å dra til sentrum, mens andre igjen anbefaler oss å bli hjemme hele kvelden. Det er rart å kjenne på dette frivillige portforbudet! Vi er jo ikke vant med å holde oss hjemme ufrivillig! Samtidig er jeg veldig glad for at vi har så pass stor plass å leve på her "innenfor murene" med leiligheten, bassengområde og andre rom til felles benyttelse for alle gjestene:)

Jeg er spent på hvordan kvelden og resten av helga blir. Jeg kjenner at jeg for min del ikke har lyst å utsette meg for fare i hvertfall;)

2 kommentarer:

  1. Hei igjen. Forstår at opptøyene er over. Har ikkje sagt noge på nyhetene idag. Ver endelig forsiktig når du ferdes ute. Høyr på dei som har
    erfaring med forholdene i Ecuador. Har ei fine helg Synne.
    klem farmor

    SvarSlett
  2. Kjære Synne! Regner med dere følger de anbefalingene som blir gitt dere. Dere får arrangere dansefest ved bassenget i stedet!. Ha ei fin helg videre. Klem fra mor

    SvarSlett