fredag 24. september 2010

Første arbeidsuke


Etter fire uker med spansk, startet vi denne uka med det frivillige arbeidet. Jeg har den flotte tittelen infovoluntør. Jeg har brukt dagene til å gjøre meg kjent på Misjonsalliansen og LaMitads nettsider og gjort litt redigeringer her, gjennomført to intervjuer og forberedt spørsmål til flere intervjuer utover høsten. Så langt har arbeidet vært utfordrende, men kjekt og lærerikt:)

På bildet har jeg på meg en rød t-skjorte med Misjonsalliansens logo. Vi voluntører kjennetegnes ved at vi alltid går med en slik t-skjorte når vi er på jobb.

Jeg må si det er herlig å ha mindre spanskundervisning og fokusere på arbeidet:) Men nå starter jo testen: har vi studert og lært nok  spansk slik at vi kan gjøre oss forstått og fortå andre? Det får de nærmeste ukene vise;)


4 kommentarer:

  1. HEI IGJEN PÅ EN FLOTT SØNDAG FORMIDDAG PÅ SOLA.
    Kjekt å lesa om jobben som du ska gjera. Syns at du er kommen godt i gang allerede. Du lere sikkert mye og blir kjempegod i spansk når du nå får praktisert det.
    Ha ei fine veka og lykke til.
    Klem farmor

    SvarSlett
  2. Hei! Så kjekt - når eg kom inn for å sjekka bloggen din va dr to nye innlegg eg kunne kose meg med! Det e kjekt å lese det du skrive og eg glede meg te å høre mer om kossen jobben går! Nå e eg akkurat komt meg opp te Bergen igjen itte ei herlige helg i solfylte Stavanger! Klem Mari

    SvarSlett
  3. Kjære Synne. Med ei rød t-skjorte og et flott smil vil du nok meste oppgavene som venter. Kjekt å lese blog selv om vi snakkes jevnlig. Fint vær i Riga også, forresten! K9b fra mor

    SvarSlett
  4. Hei Synne!

    Godt å høre fra deg og vite at du har det bra!
    Så bra at du har endelig begynt på arbeidet ditt!!
    Jeg er veldig stolt av deg, det valget du gjorde..Det vises på bildet ditt at du trives med det du du har begynt på.

    Gud velsigne deg!
    Stor klem fra Anny

    SvarSlett